Vilka fina dagar vi har nu! Solen strålar och det är ganska behaglig temperatur.

Imorse slutade jag jobba klockan 8 och åkte sen till kiropraktorn och blev lite tillknölad. Huh, vad ont det gör!

Åkte hem och fikade med hundarna. (De åt ost!) Sen åkte vi till Ica och hämtade en kasse som de glömde skicka med mig igår när jag hämtade matkassen.

Hem med maten och packa in den. Sen tog jag hästtransporten med  till stan för att hämta grejer till agilityhinder som vi har beställt.

Hem igen och började tvätta ett fönster! nu har jag tagit kök, hall och så fönstret i det mellanrummet där vi har braskaminen.  Ska försöka ta lite i taget.

Sen lagade jag mat ur matkassen. Lammkorv med couscous. Mums! Mixade bönor och keso som en röra till.

Nu har hundarna och jag gått en promenad. Ska försöka att börja lite lugnt med promenaderna.

Snart kommer Karin och Marie och ska rida. Tänkte jag skulle hänga på!


 
 
 
Köket i sommarkläder!
 
 

Kommentera

Publiceras ej