Kände mig riktigt risig och tog en tablett innan jag gick ut.

Efter frukosten kom Anna och Carina och hämtade vår svarta skinnsoffa. Den bor numera hos Carina!

Jag hängde upp gardiner i vardagsrummet, så nu ser det skapligt ut där!
 
Sen gick hundarna och jag ut och rensade ogräs, drack kaffe och lekte lite "leta leksak".



Här har Jim hittat den!

Sen åkte jag och handlade, har ica-matkasse denna vecka också. Sen är det uppehåll.

Gjorde tonfiskpasta när jag kom hem och ikväll lagade vi salsiccia-korv med ugnsrostade grönsaker.

Sen gick jag en promenad, mockade i hagen och bytte vatten hos hästarna.

Efter det var det skönt med en dusch och lite jordgubbar till mellis.

Förberedde min kurs som började idag. Vardagslydnad.Jättekul var det!

När de hade åkt hem så klippte jag gräset. Så vid 22 tiden åt vi middag! Det var gott, men nu är jag trött!
 

Kommentera

Publiceras ej