Jag mår bättre från influensan och lammungen mår definitivt bättre!!

Hon är helgalen! Äter när hon ska, leker med Mio (!!!) och får hänga med ut till stallet varje dag. Tyvärr är det nog väldigt svårt att släppa in henne till de andra tackorna än. De stångar iväg henne så det bara tjongar! Men så gör de, de är inte alls snälla mot andras barn.

Hoppas vi får tag på ett flasklamm av någon annan så hon kan få en kompis. För vi behöver inga fler få!! Nu får de sköta sig, föda och ta hand om sina lamm.

Nu ska jag på 80-års kalas. Svärmor fyller. Jag smiter från jobbet en stund. Sen ska jag tillbaka hit och jobba natt. 
 
Imorgon ska jag träffa Eva och Cattis och gå på stand-up i Linköping. Ser fram emot det!!

På fm kommer Helen en sväng. Vi ska äta våfflor. Mums!

1 kommentarer

Nina Liljedahl

23 Mar 2013 19:35

Åh vad skönt att lammet mår bra! Tänk att ni klarade att rädda henne, vad duktiga ni är!

Kommentera

Publiceras ej