Jag har jobbat extra och är snart på hemväg. Sitter med en kopp kaffe. Morgonsysslorna är klara.

Idag blir det spårkurs på eftermiddagen. Sen ska jag försöka att ta det lite lugnt, ont i mitt knä.

I fredags var jag på vallkursen igen i Linköping. Tufft och svårt, men lite kul ändå...... Jag måste bara lära mig mera.


På em och kvällen träffade jag Helen, Camilla och Kristin. De två sistnämnda var med till Island när vi var där.

Det var jättekul! Borde göra "sånt" oftare!!

Igår hade jag valpkurs på förmiddagen innan jobbet. Lika mysigt och kul som vanligt! 

I veckan ska jag till Stockholm och Hundens hus igen. Och så får jag träffa mina hjärtan Uppsala!

Ser verkligen fram emot det. Det blir tåget igen. Köra bil går inte än. Knät gillar inte det.



 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej