Eftersom sambon sover i soffan så hinner jag nog skriva innan han har piggnat till så vi kan gå ut och fodra.

Ja jag har också sovit en stund. Inte alls svårt när man sätter sig.

Imorse var det lite, lite snö! det var så fint! Men sen blev det milt igen och skitigt.....

Har städat lite inne och sen det vanliga ute. 

Pudlarna har varit här inatt. Men Karin har hämtat dem ikväll. Skönt, för Smilla ska bara "limma" på mig på natten. Jag kan inte sova! 

Annars är de ju inte svåra att ha! Allie höglöper just nu, så där har vi lite passning. Men de är väldigt lätta! Det är bara att säga: "Inte så!"  Då slutar de direkt med friandet. Det är bara Mio som har det lite jobbigt, för Jim ger honom Onda ögat. Han kör liksom med blickar. Morrar inte eller så, men man ser så väl på Mio.....

Jag skulle behöva göra lite sjukgymnastik. Får se när vi kommer in. Det är så mycket annat hela tiden, så jag slarvar. Men jag SKA, om inte ikväll,så imorgon fm. Då ska Tomas ut och jaga med grannarna.

Sen ska jag göra tassbad på Allie och droppa hennes öga. Men nu är det bättre med det iallafall. Det syns på kort som jag tog imorse.

 

2 kommentarer

Helén

01 Dec 2013 00:13

Så fint du har gjort det <3
Du MÅSTE göra din jumpa, så du län rida och ut
å gå med mig :-D
Kraaamar Helén

marianne

02 Dec 2013 07:44

Vilket underbart foto med hästarna vid varsin hötuss :)
Det är så lätt att göra "det andra" först och sen blir det ingen tid för träning. Jag har så dålig karaktär med sånt :(

Sv: Ja det var en riktig överraskning, Maja var ju med på Englagård, så det är sista gången vi sågs, vi brukar planera in nå´n helg ibland, men det brukar oftast komma något emellan.

Kommentera

Publiceras ej