Det blev sent fm kaffe idag efter en rörig morgon. Jag var ändå uppe före 7.
Fodringen och morgonpysslet ute tar en stund. Frukost. Sen ögondroppar med tre olika preparat till Allie. Jag fick åka tillbaka igår och kolla ögat. Det kändes inte alls bra. Hon kisade uppgivet mot mig

De skrapade lite till på en fläck som var kvar. Två små sår hade iallafall läkt. Sen frågade jag om hennes tass. Hon hade ju en vätske fylld blåsa mellan 2 tår för ett tag sedan. Nu var den tillbaka. Den skulle var i tassbad 2-3 ggr i veckan och sen hållas torr. Och inte slicka! Så strumpa på den.

Hoppas det blir bra snart. Känns som jag bara "bråkar" med henne. Droppar och tvättar och styr.......

Hela eftermiddagen gick åt i Linköping igår. Sen var det agility på kvällen. Hade som tur var hunnit lite ute på fm.
 
 
Nerbäddad Mio!
 


Idag ska jag hämta icas matkasse. Så det gör vi nog efter lunchfodringen.

Sen utejobb, ögondroppar igen, hundpromenad och sen jobbet kl17!
 
Bäst att sätta fart.

Kommentera

Publiceras ej