Så känner jag mig!
 
Var ute och mockade i hagen när Lena kom och vi skulle valla lite.Vi körde lite på baggarna först och sen gick vi ner till tackorna och tog ut dem på vallen.  De var jäkligt envisa och skulle inte gå ut först, men sen så.....

Lenas unghund Hollie var jätteduktig och mina skötte sig skapligt med, fast de får valla så sällan.
Det blir liksom inte av, fast vi har får hemma. Det är alltid en massa annat som behöver göras.

Hundarna är helt utslagna nu och märks inte av! De sover som små grisar!

Igår var jag på massage på morgonen. Det var superbra! Ska gå om 2 veckor igen. Vill bli bra snart!  Även om jag känner mig bättre så är det en del kvar tills jag är mitt"gamla jag".

Inatt drömde jag att jag skulle operera om mig för de hade gjort fel.....Nej tack! 

Nu ska jag ta och hänga tvätt, sen läsa lite i min bok och dricka te.


 

1 kommentarer

Nina Liljedahl

24 Oct 2013 12:49

Hoppas du kryar på dig snart!

Kommentera

Publiceras ej