Inatt har det regnat. Det var ett tag sen. Vi har ju haft en otroligt fin höst.
 
Idag är det avslutning på valpkursen. Hoppas det inte kommer mer regn!

Igår var jag hos Lena, sjukgymnasten och blev behandlad. Det känns så bra. Visst är vissa dagar lite jobbiga, men det känns som det går åt rätt håll.

På em var jag ute och jobbade en del. Sen var vi nere hos tackorna och gav dem hö. Passade på att valla lite med Mio och Allie. Jim blev besviken, men jag klarade inte av alla köra alla 3 med mitt onda knä, sen är han svårare.

Tomas har varit riktigt däckad i förkylning, men är bättre nu. Kanske Jim kan få valla idag!

På kvällen var det tv och soffan som gällde! Hade köpt en färdig räkbomb på Östenssons, så det var bara att äta. 

Nu ska jag packa ner min korg till kursen och fixa fika.

 

Kommentera

Publiceras ej