Fy sjutton vad det blåste i natt.Det var riktigt obehagligt!

Igår var pudlarna här för Karin jobbade. På fm var vi ute och grejade i stallet och i trädgården. Men på eftermiddagen regnade det som tusan, så då blev det städning här inne istället.

På kvällen var Mio och jag på agility.

Jag tvättade igår också. Tacksam för avfuktaren vi har. Både till tvätt och våta regnkläder!

Nu ska jag vika allt, sen ska vi gå ut. Idag ser det fint ut. Ska försöka ta bort lite staket och sen fortsätta att tömma odlingslådorna. Häller ut jorden på gräsmattan för att fylla i lite gropar här och där.

Kanske ska ta kaffe först.....

Till lunch ska jag åka och äta på Hagebyhöga ihop med Ewa. Det ska bli trevligt!

 

2 kommentarer

Helén

29 Oct 2013 16:58

Jaa hujedamej vilket väder :-( Fast varmt ute.
Vilken fin bild <3
Ja har en yogamatta till dig, om du inte hunnit köpa en :-)
Kraaam Helén

Nina Liljedahl

30 Oct 2013 13:35

Vad är det för matställe i Hagebyhöga? Låter spännande med en restaurang mitt ute på landet. Det brukar ju kunna vara lite extra gott och hemlagat på såna ställen.

Jag tror att det blåser mer hos er än hos oss. Vi har som lite skydd av sandtaget, man känner alltid stor skillnad här och när man kommer ut på asfaltsvägen.

Kommentera

Publiceras ej