Det blev ingen lunchdate med Ewa idag. 

När Karin och jag fikade såg vi att Allies framtänder såg konstiga ut. Svart gegga mellan som gick att peta bort, men det blev ett hål.....

Hennes öga rann lite så jag sa att det kanske är något som sitter långt in. Uppe i gommen typ. Blää.

Det är ju inte ovanligt att pinngalna hundar får flisor i munnen.

Men när vi kom in så visade det sig att vi fått bort allt i munnen, men dessvärre hade hon 2 sår på hornhinnan.

Det var därför ögat rann. Antagligen hade hon fått in något som skavt hål. Stackaren.....

Nu ska jag åka och jobba.


 

1 kommentarer

marianne

30 Oct 2013 07:57

Men lilla Allie då :(
Jag känner så´n samhörighet med henne av någon anledning, hon var så go när jag var och hälsade på...ja de andra hundarna med, men det var något speciellt med henne.

sv: vad tråkigt att Monica ska flytta, du får leta upp, och se om du kan får förtroende för någon annan i närheten.
Ja Englagård var jättespännande, men man får sortera ut det som passar en själv.

Kommentera

Publiceras ej