Jag som skulle bli bättre på att uppdatera...... en vecka bara försvann!

Ibland tycker jag att jag bara far runt. Får inget vettigt gjort! Funderar på vad jag gjorde sen sist!
 
Det jag direkt kom på var att Helen och jag var i Sya och promenerade med hundarna i fredags. Det var underbart väder. Vi hade fika med oss och vi träffade trevligt folk!

I helgen har det också varit strålande väder. Har haft valpkurs,ridit lite grann, klippt häcken, varit på höstmarknad i Styra!

Igår jobbade jag, sen var Sandra och Nella här och fikade. Vi ska till Ullared på fredag, så vi planerade lite.
 
Idag ska jag på vallningskurs i Linköping. Ikväll har jag vardagslydnadskurs igen. Det är en rolig grupp. tror de kommer utvecklas mycket!

Nu ska jag hänga tvätt och ge hundarna mat. Vi har varit ute en sväng och busat/tränat i trädgården. Jag dricker just kaffe och försöker planera lite av varje......
 
Varför ha bråttom?
 
 

Kommentera

Publiceras ej