Måndagförmiddag.
 
Har hunnit ändra lite på hemsidan och sen varit ute en stund.
 
Har plockat fram hö till hästarna från torken. Vi måste få upp det på logen snart! När ska man hinna allt!?
 
Sen plockade jag ner de näten som var kvar i hagen där fåren gått. Vi flyttade dem igår i duggregnet.

Robert med familj har varit här från fredagkväll. Så mysigt så! 

Hilma är så rolig och kan namnen på alla djuren och hon vill gärna följa med ut och fodra. Sen har hon sovit hos Tomas och mig. Vaknat med barnfötter i ansiktet flera gånger :-)
 
Kasper var go och glad hela tiden! Han har lärt sig att gå några steg. När jag var där förra veckan så blev han ledsen och ville inte vara hos mig. Men nu gick det bra. Det är så mycket lättare när de blir större och de kommer ihåg fast det går några månader mellan träffarna.

Karin har flyttat i helgen. Farmor har också flyttat och sålt sitt hus. Det händer så mycket nu!!

Idag ska jag jobba. Börjar 14. 
 
Imorgon är det mycket på schemat. P-möte, vallning, hundkurs här hemma och så ska jag försöka hinna hämta hundmat, i Tjällmo!

Nu ska jag lägga mig på Bemern och ta 20 minuters avslppning.

 




 

Kommentera

Publiceras ej