Jag är så glad att jag har så mycket mindre ont! Egentligen är det nästan overkligt! Jag hade så fruktansvärt ihållande ont förut, molvärk. Det är asjobbigt. Sov dåligt med.
 
Det känns nu som jag kommer att kunna börja röra på mig och komma tillbaka till min triveslvikt. Bort med åtminstone 5 kg! 

I fredags var Karin, Nella, Sandra och jag i Ullared. Var beredd på att jag skulle få vila många gånger under dagen. Det behövde jag inte! Hade inte ont alls. Bara lite stel efter bilresan.

Vi hittade massor. Jag köpte till och med ett par brallor! 7 tröjor tror jag.En jacka med. Kläder till Tomas hittade jag också. Overall till Hilma och lite annat smått och gott.

Igår hade jag valpkurs på morgonen sen åkte jag till jobbet.
 
Nu är jag snart på hemväg från jobbet. Har avklarat morgonrutiner så nu är det bara kaffe och tv som gäller.
 
Idag ska det bli regn, sägs det. Isåfall blir det städa inne som gäller idag, annars utejobb.

Imorgon får jag träffa mina små juveler igen! Ska till Stockholm och Hundens hus.
 

Kommentera

Publiceras ej