I morse kom jag hem och mötte Helen som var ute och gick med hundarna. I ugnen stod en paj som hon gjort också! Vilken lyx!  Vi fikade sen skulle hon åka till ortopeden och prova ut sulor.

Jag packade in hundarna i bilen och åkte till Skänninge. Tog en liten promenad med vovvarna och sen handlade jag på ÖB och på Coop.

Efter mat och samtal med VC så skulle jag klippa gräset. Hann bara lite, sen kom regnet....

Tog lite kaffe och paj och körde lite hundträning istället!
 
Solen kom fram igen så jag åkte till Lena och hon tog ett par vallpass med Mio. Toppen tyckte han!

Nu har vi ätit, jag har duschat och sitter och gäspar. Ska bara läsa lite sen är det godnatt!



 



1 kommentarer

Nina Liljedahl

08 Sep 2013 17:55

Oj vad de är lika, hundarna!
Vad roligt att Allie ska stanna hos er! Då har ni väl båda föräldrarna till Mio? Ska ni kastrera Allie eller killarna eller tänker ni att ni ska hålla isär dem när Allie löper?
Vi har ju kastrerat våra killar och det är jätteskönt, vi skulle säkert klanta till det annars....

Jag känner mig bättre nu. Musten gick helt ur mig förra fredagen och det har tagit tid att återgå till det normala. Det är bara att inse att jag inte är särskilt stresstålig längre :-(

Kommentera

Publiceras ej