Klockan är snart 22. Då brukar det vara sängdags här på jobbet.

Hinner skriva några rader först innan det är dags.

På fm var det lugnt hemma. Det regnade ute så jag gjorde lite gympa och såg på ponnyakuten och vilade lite.

 
 
 
 
 
Fick bra hjälp av vovvarna!

Sen kom Karin så vi gick en liten promenad med vovvarna innan jag skulle åka.

På jobbet har vi varit i stan på em och på kvällen gick vi en kvällspromenad. Lagat mat och druckit kaffe såklart.

Nu ska jag fixa kvällsrutinerna och sen hoppas jag att jag orkar läsa lite innan jag somnar! Blir lite trötter framför tv:n!

2 kommentarer

Anita

07 Apr 2014 22:33

Så söta bilder !

marianne

08 Apr 2014 08:19

Dom är ju så söta, och snälla också som hjälper till :)
Om jag läser böcker, somnar jag direkt :) så för mej är det ljudböcker i bilen nuförtiden.
Lite trist förr läste jag mycket.

Sv: nä...jag kan säga att jag var helt sänkt hela dagen,och det sitter i fortfarande :(

Kommentera

Publiceras ej