Jag jobbar. Eller rättare sagt min brukare sover och jag pysslar med lite annat! Ska lägga in lite kort, skriver recensioner om en bok jag läst och sen kollar jag lite på mitt arbete om autism som jag ska redovisa på lördag.

Jag har bestämt mig för att åka till Stockholm. Min samåkningsvän tycker att de ska skjutsa mig i rullstol när vi ska ut och träna... Hmmm, jag vet inte jag!  Får ladda med mycket medicin.

Idag kom min vän Cattis på besök på fm. Vi åt lunch och hann prata en liten stund. Hon hade som vanligt bilen full med hundar eftersom hon har hund-dagis. Hon hade även med sig en fin vovve som ska omplaceras. Nisse en jättefin kille som jag föll för, trots rasen. Det är inte min typ av hund,  perro dogo mallorquin/ca de bou heter rasen. Men så mjuk och fin kille! Fast han har haft en dålig start.

 


På em kom Karin. Vi satt ute och drack kaffe och åt fruktsallad innan jag åkte till jobbet.

Imorgon bitti när jag slutar ska jag handla och sen åka till bibblan och lämna och låna böcker. Nu är det dags att bädda min säng och hoppas jag hinner läsa lite innan jag somnar :-)


Jim på mitt jobb. (OBS Jag har lov att använda bilden!)
 

Viktinlägg (eller har vi slutat?) Jag vägde mig idag eftersom jag inte är hemma imorgonbitti. 53.3 så jag har gått ner något halvkilo till. Supernöjd är jag och aldrig hugrig! Äter nog sånt som passar mig! 





 

2 kommentarer

Stina

25 Apr 2014 10:13

Men vilken fin hund, jag föll för hans blick - ser otroligt vänlig ut !

För min egen del, vad gäller viktinläggen, så har jag lagt ner tillfälligt iaf - är så mkt annat att fokusera på just nu.
Men grattis till din viktnedgång !

marianne

25 Apr 2014 13:21

Vad duktig du är :) jag har nog inte riktig bestämt mej för om jag lagt ner eller inte.....vågen är kass och jag mäter mej, men glömde i morse, så gör det i morgon bitti eller kanske i kväll. Jag har i alla fall kvar den mindre storleken på jobbyxorna Haha

Vilken fin hund, tänk att folk inte kan lära sej att tänka efter innan dom skaffar hund...jag blir så ledsen och hoppas han får ett bra hem...jag skulle gärna ha huset fullt av omplaceringar men det funkar ju inte så....

Ta det lugnt i Sthlm nu...;)

Kommentera

Publiceras ej