Igår jobbade jag till 12 och sen handlade jag på hemvägen och hämtade min vinst, påskägget!

Framåt kvällen kom barnbarnen som hade varit hos min mamma och hälsat på en sväng.

De var trötta så det blev middag och sen lite lek innan sovdags.

Vi åt lite senare och jag  lagade chili con carne till oss.

 
Sen åkte godiset fram......


Imorse ville Hilma följa med ut och fodra. Hon kan namnen på nästan alla djur. Hästar, katter, kaniner och hundarna såklart! Hon pratar och berättar. Det gäller att hänga med.

Efter frukost och kaffe, det tog en stund innan alla kommit upp och ätit, så gick vi ut och grejade.

Karin fick besök av  2 flickor som skulle rida. Hilma red lite på Birkir också, hon var så duktig!

Sen grillade vi korv till lunch. Kasper somnade strax innan så han fick äta senare.

 
 
 
 
 
 
 
 
Framåt eftermiddagen var det påskmat hos Tomas mamma, men jag var hemma och sov i soffan tills de kom hem igen. 

Ikväll var det ljust väldigt länge. Hade ingen pannlampa vid sista rundan ute. Härligt!!
 





3 kommentarer

Stina

19 Apr 2014 11:59

Härliga bilder, så mysigt när grillsäsongen är igång =)

marianne

20 Apr 2014 08:20

Vilken tur du hade som fick hjälp med morgonfodringen...;)

marianne

21 Apr 2014 08:00

Det är skönt med hästar som tar hand om sin ryttare, som man kan lita på så barnen kan få rida lite :)
Jag har en känsla av att isisar är bra på sån´t?

Jag funderade på om det var Julia som satt i dörren, men hon hade svart tröja på sej...så...??

Kommentera

Publiceras ej