Idag sov vi till 9. Vad är det här!!?? Så vi har bara hunnit till fm kaffet fast klockan är 12.
 
Till frukosten satt jag i fotbad, underbart skönt och så gjorde jag melodikrysset. Fixade faktiskt hela idag med!

Har klippt klor på vovvarna också, så nåt har det blivit gjort!

Snart kommer tiken Hollie till Jim. Igår blev det en lyckad parning, men de har träffats 3 dagar och kollat läget. De kommer snart igen. Vi bor ju nära så de får ses så länge de vill!

Tiken är dotter till Allie, väldigt lik henne. Het ljuvligt söt!
 
Karin var här igår och Sandra, en barndomsvän till henne. De red en sväng sen tog vi en lång fika!

Resten av dagen städade jag här inne och sen klart i stallet. Jäklar vad rent det är i stallfönstren nu! Alla spindelnät är borta!

På kvällen skulle jag ha åkt och handlat men det orkade jag inte. För då hade jag behövt duscha! Vi hade mat tills igårkväll ändå så jag ska åka idag.
 
Tog en cykeltur med hundarna istället och sen tog vi en drink i kvällsolen. Det var så skönt ute.   Fast det blir fuktigt tidigt nu, känns att det är augusti! 

Dags att ta tag i dagen kanske!
 
Dansar med vallhund! Från förra sommaren.
 
 

Kommentera

Publiceras ej