Inte konstigt att man vaknar sent!
 
Frukost kl 10! Allie vill ha te!




 
Jimpans tjej kom efter fm kaffet. Det blev parning idag med. Det står redan
 6 stycken i kö på valp, så vi håller tummarna!

Till lunch (kl 15) stekte jag pannkakor,Idag med fullkornsdinkel (Tack Marianne!) och majsmjöl. Gott och mer matigt.Gjorde ju sylt häromdagen som vi åt till.

Tomas putsade av alla beten. Han lyckades få igång lill-traktorn som stått ett tag.

Jag var och handlade i Fornåsa och kastade återvinning. Fy  vad mycket skräp det blir. Och getingarna stortrivs vid stationerna.....

Klockan 18 kom en ny tjej hit som vill rida. Vi red ut en sväng. Hon på Tindra och jag på Birkir. Jag var supernöjd med lill-killen. Ser fram emot att åka på kurs med honom!

Ikväll har vi lagat stekt flundra och ungspotatis. Remoladsås gjorde vi med. Sen har jag sovit och glott på tv.n omvartannat!  Nyss gick vi en kissrunda med hundarna. Det har regnat ett par timmar. Välbehövligt!


1 kommentarer

marianne

11 Aug 2014 10:32

tycker du hinner med massa saker trots sovmorgon ;)

Kommentera

Publiceras ej