Dricker väldigt sent kaffe! Och pistageglass! Men både Tomas och jag tog för mycket så hundarna fick smaka! Den var god men lite söt. Vanlig vaniljglass skulle nog vara gott till!
 
Allie fyller 7 år idag så det passade ju med lite glass!
 
Jag har jobbat extra idag, kom hem lite innan 15. I fredags jobbade jag 26 timmar och söndag till måndag 28 timmar. 
 
När jag kom hem så gick vi en långpromenad med hundarna. Det hann bli mörkt innan vi kom hem!

Tog kaffe och sen åkte vi och handlade foder till djuren och mat till oss! Köpte skinka som är i ugnen nu.
 
När vi kom hem så fodrade  vi och packade en massa säckar. Katterna kom och ville ha mat. Astrid har blivit så mycket modigare! Hon gick inte gärna på golvet bland hundarna förut utan klättrade  på alla grejer som står på logen.  Jag har köpt lite specialmat för kattungar som ska vara energirikt. Hon behöver nog lite extra, den där lilla!

Kelig och go är hon!


Tomas har städat sovrummet och vi har bytt lakan. Sen lagade vi en god köttbit med pommes och bönsallad.

Nu är klockan snart 01 så det kanske är sovdags!
 
7 åringen!
 
 

1 kommentarer

marianne

23 Dec 2014 08:25

Du är ju värsta nattugglan ;) Och upp tidigt, jag fattar inte hur du orkar!

Skönt att Astrid lärt sej att hundarna inte är farliga så hon kan slappna av :)

Sv: Jag har läst aprilhäxan för länge sen, men har för mej att jag inte gillade den, jag funderar på att lyssna på den nu, kanske var jag inte mottaglig då jag läste den?!
Jag gillar historiska böcker och filmer så tack för tipset...:)

Jo det går säkert att scanna dina historier så vi får läsa :) åhh vad jag ser fram emot det :)

Kommentera

Publiceras ej