Jag lämnade datorn på jobbet igår fm. Skulle ju tillbaka idag!
 
Det blev en del gjort igår. På hemväg från jobbet handlade jag. Några grejer till mig själv. Ett par toppar och strumpbyxor. Köpte 2 nya köksmattor med, eftersom de var halva priset på! Sen köpte jag mat och hämtade paket från ITAB.

Väl hemma så packade vi in (asjobbigt och överfullt i skafferi och kyl!) sen gick vi en promenad med hundarna, Tomas och jag. Sen stalljobb. När jag hade fyllt en skottkärra till brädden med skit så vippade den och jag kastade mig och försökte stoppa den....Vilket nog gjorde att min rygg "pajjade". Inte så bra.
 
Efter utejobb så drack vi kaffe. Jag städade och lade på en ny matta. Slog in de paket jag hade kvar och lyssnade på julmusik. Mysigt!

På kvällen gjorde vi pizza och jag satt i fotbad! Tittade på Moreus, fast på play, en timme senare! 
 
Inatt hade jag svårt att sova. Eller rättare sagt så vaknade jag av hugg i ryggen hela tiden.  Ja ja det går över....
 
Nu ska jag göra mellanmål till mig och Mattias. Frukt i ugnen. Mums!
 
Jag jobbar ett riktigt långpass. Började imorse 10 och jobbar tills imorgon em. Tog extratimmar imorgon.
 
Det funkar bra nu när Tomas är hemma och är ledig. 
 
 Gino – frukt gratinerad med vit choklad

1 kommentarer

marianne

22 Dec 2014 08:20

Att ta ledigt från datorn är inte så dumt, jag gör det ibland på helgerna...jag är ju galen i korsord så jag får ju inget vettig gjort ändå...haha

Men ajajaj...akta ryggen..halkade du i lera eller tappade du balansen? Jag har varit på väg att dyka i leran ett antal gånger när fötterna inte fått fäste.
Vi ställer maten i källaren när det blir fullt i kylen...men det är inte så ofta det behövs.

sv Det skulle vara jättekul att få läsa några av dina noveller så jag väntar tålmodigt :) Men vad fräckt att behålla dina pärmar...

Vi får hoppas att det bara är något tillfälligt och att Ava blir bra snart igen.

Kommentera

Publiceras ej