Jag åkte hem från jobbet på morgonen och fick fika med Tomas och Victor. Kaffe och skinkmacka.
 
Tomas och jag var ute sen och fixade och promenerade med hundarna.
 
Gjorde omelette i ugnen med kantarellstuvning, hackade och blandade rödbetssallad och plockade ihop allt vi skulle ha med oss.
 
Klockan 16 packade vi in oss och hundar, mat och paket och åkte till Nykyrka för julfirande.
 
Det var en mycket trevlig kväll med god mat (För mycket bara!) och julklappslek. Bebismys med lille Charlie och så Saga och Liam som höll igång hela kvällen. Liam fick en juicepress som han hade önskat sig (!!) och han gjorde juice och bjöd på. 11 år är han!

6 hundar var med och de skötte sig också!
 
Idag är jag på jobbet igen! 8-17. Vi ska handla lite, göra ris a la malta och se på tv.
 
När jag åker hem ikväll får jag träffa Robert med familj som kommer idag. Längtar!
 
Foton kommer kanske ikväll. Hann inte inatt! Klockan 02 kom jag isäng!
 
 
De här små grynen kommer idag!
 
 
 
 
 
 
 
 

2 kommentarer

Nilla

26 Dec 2014 01:37

Men åh vilken söt ponny!!!

Helén

26 Dec 2014 09:41

Nu har jag läst i fatt lite 😀😀
Kraaam Ses snart 😘

Kommentera

Publiceras ej