I helgen var jag i Stockholm på utbildning. Har fått börja i en ny klass med terapihundsfolk! Jättekul var det. Ett väldigt bra gäng! Jag och en tjej som heter Jenny, sov över i lokalen. Hennes hund, en korthårig "pyrre" och Mio blev bästisar. De lekte exakt likadant! Rörde sig lika och reagerade lika! Hon heter Selma, vovven.
 
I måndags jobbade jag. Sen hämtade jag My så karin och hon kunde rida här och träna inför helgen. 

Igår var jag, Marie och My i Ullared. (Lite spontant!) Jäklar vad jag fyndade! Supernöjd blev jag. 
 
Idag har jag plockat och röjt här hemma. Jobbat ute i sol! Pudlarna har varit här och är kvar. Klockan 16.30 hade jag en privatlekktion istan och sen for jag direkt till Cattis som hade demovisning av kokosolja från Jakobs apotek. Handlade på mig en del......

Landade en kort sväng i soffan med en macka med julskinka på och te. Sen har jag strukit tvätt och nyss var vi ute en sväng. Klockan är redan midnatt!
 
Natti!
 
 

1 kommentarer

marianne

05 Dec 2014 08:00

Vad mycket roligt du gjort :) Vad var det för produkter med kokosoljan? Under nästan hela mitt vuxna liv har jag smörjt mej med olivolja, men nu har jag övergått till mandelolja.

Just ja i helgen är tävlingarna, vad spännande :)

Våra hästar rör sej mycket i hagen, men efter en träning behöver de mer än att lulla runt där.
De sista veckorna har jag inte haft energi/tid till vare sej rida eller mocka hage :(



Kommentera

Publiceras ej