Men när jag kom hem vid 17.30 så möttes jag av de små gullungarna!
 
Robert, Mi, Victor och Tomas hade fixat maten och dukat. Nästan allt var klart! Så kom Karin och Stoffe med.
Alla var samlade!
 
Mat, julklappar till de små, julklappslek till oss!
 
Först lite mat

 
Barnen öppnar julklappar
 
 
Lite gott och blandat
 
Kaffe och lite godis
 
 
Paketlek!
 
 
Idag har det varit riktigt kallt och båsigt. Men barnen red en kort stund iallafall, sen har vi ätit god mat och myst! fast idag åt vi fisk, inte julmat!
 
 
 
 
 
Ikväll har vi glott på tv. Sällskapsresan bland annat. Druckit glögg och kaffe. Sen klippte Mi och jag Hilmas lugg med gemensamma krafter och sen klippte jag Tomas med av bara farten!
 
När vi skulle ut och fodra vid 23 så hade det börjat snöa! Härligt! Kanske lite vitt imorgon att leka i!
 
 
 

1 kommentarer

marianne

27 Dec 2014 09:52

Härligt att vara med barnen hela helgen,
jag har bara pratat med mina i telefonen.
klart ungarna ska passa på att rida när dom är där, lite kyla brukar inte stoppa dom små :)

Här var det vitt i morse, det blir så ljust och fint och jag hoppas det ligger kvar nu fram till mars eller så..hihi

Sv: Vad tråkigt att din syster inte vill förstå, men så har ju jag också varit ända fram tills nyligen,hur är hon med de andra i familjen?
Sin bror? Jag hoppas i alla fall att ni får bättre kontakt innan det är försent, det verkar hänga på henne :(

Ja, Ava är väldans klurig så det skulle inte förvåna mej ett dugg om hon gör detta för min skull...haha...nu är hon bra igen.

Kommentera

Publiceras ej