Tar en kopp efter maten. Sen måste jag dammsuga. Det är som ett grustag på golvet efter hundarna.

Ja sen har jag lovat Jim att träna lite till. Han ligger bredvid och väntar.

Han fick gå med en kaffekopp till Tomas. (En tom alltså!)

Jag ska ju gå terapihundsutbildning med Mio snart. Egentligen är Jim mer lättränad. Han fattar så snabbt. Men jag tror att han kan bli lite "för mycket".När han vill gosa har man hela honom i ansiktet och han kan nocka till en.

Mio är lugnare och mjukare, men något mer lättstressad. Kan lägga av om han tycker att det är svårt!

Nog om det!

Idag har jag varit tillbaka hos underbara Lena. Fick lite nya övningar att göra. Jag har blivit bra mycket bättre på bara några veckor.

Imorgon ska jag till en ny läkare på ortopeden. Det blir intressant!

På eftermiddagen idag var jag på föreläsning om artros på sjukgymnastiken i Motala.  Det var jag och ett gäng till, de flesta var ganska dåliga och gick med kryckor och hade rejält ont. Man kan ju inte påstå att de blev muntrare av informationen! Så negativt!!! Fy farao!

Så jag kunde givetvis inte knipa igen utan berättade att jag blivit sååå mycket bättre av träningen (hos en privat sjukgymnast) jag frågade om de skulle prata om kost osv. Tror han blev rätt trött på mig.....

När jag kom hem höll Karin på att rida. Hon hann med 3 stycken. Jag packade foder.


Det var ljust till klockan var 18. Så himla härligt!!




 

Kommentera

Publiceras ej