Började med p-möte imorse och sen jobbade jag till 17.
 
Handlade på hemvägen, i en affär som bygger om. Hur kul är det....? Hittade inte alls. Men köpte iallafall 3 stora bitar nötlever som var extrapris på. Hundgodis ska kokas, men en bit blev kvällsmat och matlådor till oss. Mums!

Efter maten har jag inte gjort ett dugg. 

Ska bara försöka fästa en sladdjäkel som jag igår tejpade fast. Det höll ju inte! Jag och inredning går inte ihop.

Ska försöka komma isäng skapligt för imorgon ska jag åka till Linköping till osteopaten som jag väntat på tid hos i månader. 8.15 ska jag vara där. 
 

Mio och jag myser på gräset. Snart är det vår igen!!
 
 
 
 
 
 
 

3 kommentarer

Helén

06 Feb 2014 10:46

Nu ÄNTLIGEN har ja min dator och har nu läst inlägg.
Fy faro vilket j-a liv med ont ont!

Kraaam till dig vännen som kämpar

Anita

06 Feb 2014 14:40

Så söt bild!

marianne

07 Feb 2014 08:19

Det finns små grejer att spika fast som håller sladdar ;)

Hoppas du får hjälp hos osteopaten.

Det du berättade om Mio är ju inte klokt!!!! Hur kan man lyfta upp och kasta iväg en valp? Han är väl inget mjukisdjur för h-e.....hade jag sett det skulle dom blivit anmälda....idioter! :,(

Kommentera

Publiceras ej