Igår var en härlig dag!

Det kändes som första vårdagen. Snön är nästan borta och det har torkat upp.

Hundarna och jag var ute nästan hela dagen. Jag åt lunch i växthuset! De fick märgben att ligga och gnaga på.

Förutom stalljobbet så krattade jag lite på gräset för att få bort grus som blivit upp-plogat där.

Det var så härligt!

Men på kvällen var jag helt slut, så jag orkade inte åka till agilityn. Jag är ju inte själv delaktig, men Karin kör med Mio. Men igår fick han vara hemma. Jag låg i soffan.

Nu ska jag till min favorit-sjukgymnast Lena. Och i eftermiddagska jag till sjukgymnastiken i Motala och se om jag kan få hjälp där fortsättningsvis.Men jag måste ju gå en artros-skola först. Den börjar idag.

Lite spännande, eftersom jag inte har artros enligt röntgen........men men. Fortsättning följer.

My med två vovvar
 




Kommentera

Publiceras ej