Väntar på att duschen ska bli ledig och att värktabletterna ska hjälpa mig lite. Glömde ta dem i tid nu på kvällen. Fy fan, hela benet och höften värker som värsta tandvärken....

Idag har jag jobbat för första dagen på 4 veckor! Har sovit bort många timmar här hemma i januari.

Tur att jag har världens bästa jobb, där jag har möjlighet att ta det lite lugnt. men det är ändå ohållbart. Min brukare behöver gå ut och gå och det kan inte jag. Måste försöka att få bort några timmar här och där.


Efter jobbet handlade jag och sen var det inte lång stund kvar tills vi skulle på agility.

Karin fick träna med Mio också. Jag kunde omöjligt vara med. Allie fick följa med, så hon och jag satt och tittade på. Både Mio och Smilla var duktiga. Det är jättekul att titta på också!

Nu är det dags att duscha och sova! Har nyss varit ute och rastat vovvar och hämtat in ved. Tomas har fodrat djuren ute.

Godnatt!

2 kommentarer

marianne

28 Jan 2014 08:11

Så sjukskrivningen är slut nu...det är ju alltid kul att komma tillbaka till jobbet, men besvärligt om du inte klarar det fullt ut :(

sv: Ja detta väder är inte inbjudande att vara ute och köra i, särskilt inte när det finns så många som inte har respekt för livet...
jag har kört av vägen en gång, glidit in i en annan bil(liiiiten krock) en gång, och så den idioten som jagade och körde på mej....när jag var bevis var jag visst med om en krock också, men det minns jag förstås inte ;)

Stina

28 Jan 2014 13:29

Oj, svårt att vara tillbaka på jobbet men känna att man inte ritkigt klarar av alla arbetsuppgifter =(
Hoppas det blir bättre för dig !

Kommentera

Publiceras ej