Både inne och ute är det kallt! Vi brukar ha myggfönster i sovrummet men det går ju inte! Inte går det att ha köksdörren öppen heller som vi brukar! Och filtarna i soffan används flitigt!


Imorse när jag gick ut kändes det riktigt skönt. Men sen började det regna igen och har kommit småskurar. 
 
 
My och Moa var här och red med Karin och då kom en hagelskur!

 



 
Jag träffade en av mina hundkunder på fm för lite träningsråd. Ibland behöver man "någon annans ögon"!


Eftermiddagen bara försvann........ Tränade lite doftdiskriminering med vovvarna bara. Allie lärde sig liggmarkera, det var jättekul!


När Tomas kom hem fortsatte  vi ute på grusgången en stund innan maten. 
 

Sen hjälpte Tomas mig och träna en stund till med hundarna.


 
Avslutar med  lite tv  innan kvällen är slut.
 

1 kommentarer

marianne

24 Jun 2014 09:26

Ja, det är inget sommarväder direkt....:(

Sv: när blomman vissnat blir det fröhus, de brukar jag plocka in och lägga i ett glas tills våren. På just dessa ser de ut ungefär som innan de slår ut, men de är bruna istället för ljusgröna. På aklejan är det som små bruna bananliknande kapslar. Jag har satt luktärt från egna frön i år, men satte dom för sent så de är inte så stora än....du får studera blommorna när dom vissnat så ser du fröna.

konserten jag vill till är Rolling Stones...gamla gubbar men världens bästa rockband enligt mej

Kommentera

Publiceras ej