Det har regnat hela dagen, men nu, klockan 17,30  skiner solen.

Vaknade kl 5 så jag hann träna lite hund imorse innan jag blev trött. Vi körde basket!

Lade mig i soffan vid 9 tiden då ringde Helen efter en stund och var på ingång.Så trevligt! Hon skämmer bort mig! Jag fick ett par byxor och sen hade hon med allt det här goa!
 
 
 
 
 
När Karin kom och Helen hade åkt hem så tränade vi lite till med alla hundarna. Här är Karins små pudlar.
 
 
 



Eftersom det regnade så blev det en innedag för mig. Jag har inte vart utanför dörren. Men nu ska jag gå ut lite i solen.

Karin red inte idag utan fixade bara mockning och vatten i hagen.

Har nyss sovit en timme så jag kommer kunna vara vaken och social ikväll när Tomas kommer. Han kommer när som helst. Imorgon är det ledigt så vi kanske ser någon film och jag hoppas att han stannar och handlar tomater i tomatboden på hemvägen! Så vi kan äta lite gott ikväll.
 
 

1 kommentarer

marianne

06 Jun 2014 22:17

ojoj vad gott det där ser ut..mums!

Kommentera

Publiceras ej