Har visst glömt att skriva!

Ska snart gå ut i solskenet. Ska bara dricka upp kaffet.

I tisdags efter jobbet (slutade på morgonen) åkte jag till sjukgymnasten Lena igen. Hon drog min höft tillrätta igen.

Tänk, jag känner inte att den glider iväg, men det börjar skava så smått efter några dagar. Det verkar som den glider ur läge, inte hoppar ur led som en del andra har problem med.

Lena säger att vi kan dra själva i benet, men det är så svårt. Jag känner inte när det är rätt heller, förrän jag gått runt en stund.

Det jobbiga är ju att jag får ont i ryggen och hela jäkla benet pga att jag går fel. 

Lena sa att jag skulle ringa till Norrköping och höra hur långt fram jag är i kön för att få göra en artroskopi. Så jag ringde och gissa vad!? De har skickat remissen fel, till akuten istället, där de tydligen väntat på mig och när jag inte kom så avskrev de remissen. Kan de bli mer fel nu?!

I helgen ska Mio och jag börja på vår utbildning i Stockholm på Hundens Hus. Han ska förhoppningsvis bli Terapihund. Jag önskar att jag kunde jobba lite med det. Hoppas hoppas!

Jag har ju gått på Hundens Hus sedan -06 då jag blev instruktör. Sen har jag inte kunnat hålla mig därifrån!

Just nu har jag lever i ugnen på tork. Det ska bli belöningsgodis till träningen.

Några kvällar nu har jag återupptagit doftdiskrimineringen med kaneldoft. Det är så kul. De är jätteduktiga. Ska se om jag kan filma lite och lägga ut.

Nu längtar jag ut till solen!


Vi hjälper till!




Kan vi göra något annat nu?




Ulliga får-rumpor




Flasklammet Mira
 

2 kommentarer

Stina

13 Mar 2014 20:46

Men nääää vad irriterande med remissen !!

Härliga bilder på hundarna och fåren !

marianne

15 Mar 2014 14:28

Men vad sjutton? Du krävde väl förtur nu eftersom som sjabblat ;)

Kommentera

Publiceras ej