Solen sken redan tidigt imorse. Jag vaknade före 7 och gick ut själv med hundarna och fodrade djuren.

Robert med familj skulle till barnens mormor idag, så de kom iväg tidigt. Vi åt frukost ihop iallafall.

Sen har dagen rullat på. På fm försökte jag göra melodikrysset vilket var jättesvårt. Musli och jordgubb/rabarbersylt blev gjort iallafall! Och en jättesats kikärter kokade jag. Ska göra biffar bland annat. Mums!

Sen har jag ridit idag för första gången på evigheter. Tror det var i augusti eller september sist. Jag fick ju så ont efter och tänkte att jag skulle avstå några veckor.......

Idag red jag barbacka i kanske 20 minuter, men det kändes helt okej, när jag väl kom upp. Av var också lite svårt!

Synd att jag blev omkullsprungen av hundarna sen,har ju ingen balans och jag är rädd att göra mig illa. Jag slog i armen och bakhuvudet och fick sand i ansiktet!

Har frusit jättemycket idag och haft jätteont i kroppen. Till slut tog jag tabletter. Hade tänkt försöka utan idag.

Antingen ska jag bli sjuk eller om det kan vara efter behandlingen jag var på i torsdags. Hon sa ju att det skulle hända saker. Men jag frågade inte vad!!!

På kvällen såg vi på Melodifestivalen (jag sov bara lite, under röstningen)

Min vikt är samma som förra veckan! Det är jag jättenöjd med!

Glad!!
 
 


4 kommentarer

Helén

09 Mar 2014 08:13

HÄRLIGT Agneta <3

marianne

09 Mar 2014 17:44

Vet inte vem som bländar mest....solen eller ditt glada leende ;)

som sagt....bara att ta nya tag hihi

Stina

09 Mar 2014 19:49

Oh, vad härligt att du kom upp på hästryggen igen =))

Nina

10 Mar 2014 13:06

Vad roligt att du har ridit igen!! Hur kändes det efteråt då? Har det gått bra eller har du fått ondare? Det vore ju jätteroligt om du skulle kunna komma igång lite försiktigt nu.

Hihi ja visst är det svårt att hålla sig vaken när det är lite längre omröstningar på melodifestivalen ;-)

Kommentera

Publiceras ej