I helgen har det inte blivit mycket gjort.
 
Igår var jag hemma på dagen, började jobba kl 17. På fm gjorde vi melodikrysset. Sen gick vi promenad med hundarna och efter mat och stalljobb så gick vi en sväng till. Så skönt att jag kan gå igen!!
 
Karin jobbade på dagen sen bytte jag av henne.
Hon vikarierar på mitt jobb. Tar mina timmar som jag är sjukskriven.

Idag kom jag hem vid 10.30 efter jobbet.
Tomas var och köpte virke till vårt sovrumsgolv, till reglar. Det är nämligen för glest mellan de som finns redan.

När han kom hem fikade vi och såg på Vasaloppet.
 
Jag hade 2 pudlar och en bcpojke i soffan! Foto med mobil, sådär kvalité!



Sen gick vi ut och packade foder. Det var svinkallt ute! Frös trots vinteroverall!

Karin var på ridtur med Maria (som red utan vantar!!)

Sen gick vi in och lagade mat. Wok, som blev god. Tomas och Karin åt med pinnar. Inte jag!

Efter maten red Karin och Tomas. Jag gick en promenad med hundarna. Då började det snöa!

Jag gick in igen. Sen har jag bara pratat i telefon och suttit vid datorn. Det gör mig lite stressad. Gillar inte när timmarna bara går utan att jag "gör något"!

Kaffe blev det vid 17.30 lite sent som vanligt. Så nu ska jag laga middag kl 20.00.

Imorgon ska jag klippa mig. Hade tur att få en återbudstid. Tur eftersom jag är dålig på att planera och min frissa har kö på flera veckor!

 
 

2 kommentarer

marianne

03 Mar 2014 06:30

Det snöade här också stundvis...omväxlande regn och ibland uppehåll....inte så kallt egentligen men rått..
underbart att du kan gå en kortis utan att få ont,
Det blir nog bra med operation, även om det förstås blir bökigt med allt runtomkring den. Hoppas du inte behöver vänta alltför länge på den nu utan att det blir klart så fort som möjligt.

sv: jag har jobbat natt i nästan 10 år så jag har inga problem att sova, visserligen har ajg inte sovit så länge på evigheter, men som Maria sa....jag behövde det...det är ganska tufft att vakna av klockan runt 6 varje dag....när jag flyttade hit vaknade jag av mej själv före halv sex, men tror jag är lte sliten nu ;)

Helén

03 Mar 2014 09:43

ANDAS, så du inte spänner dig <3

Kommentera

Publiceras ej