Vikten ligger kvar sen förra veckan och det är jag nöjd med. Har ju redan gått ner det jag ville! Blir det mer är det bara bonus. Jag kommer i mina kläder och rör mig lättare!

Idag kom jag hem efter jobbet vid 9,30. Hade handlat på hemvägen med.

Karin sov över här hemma eftersom Tomas är iväg på skidresa. När jag kom hem drack vi kaffe och sen gick vi ut .

Jag red på Birkir på ridbanan och Karin red på Nökkvi. Jag vågade faktiskt ta alla gångarter! Det gick ganska bra, förrutom att jag inte kunde rida lätt i ena varvet! Då fick jag ont.


 
 
 
När vi hade ridit så åt vi lunch ute i trädgården.

Revbesspjäll och bönsallad, MUMS!

Resten av eftermiddagen var vi ute och grejade.Härligt!

Vi gick in och tog en kopp kaffe vid 18. Behövde energi! Sen fortsatte vi med vårt "hemliga" projekt till det var Let´s dance.  Då wokade vi ihop lite gott kött och grönsaker och landade i soffan.

Innan Karin åkte hem fodrade vi och rastade hundar. Sen hade jag tänk sova. Men så blev det visst inte. Klockan är nu midnatt! Måste isäng för imorgon jobbar jag igen!

 
 

3 kommentarer

marianne

29 Mar 2014 08:23

Mer ridning, du ser så glad ut och det kan jag förstå :)

Hihi...hemlighetsmakeri..

Den lunchen ser inte alls dum ut....mums.

Förr fodrade jag fyra ggr/ dag men sen vi köpte häcken så kan vi lägga ut för längre tid...vissa dagar blir det lite åt gången och vissa bara på frukosten.

Stina

29 Mar 2014 10:00

Roligt att du är igpng med ridningen, och att du gått ner allt du velat - strålande jobbat !

Nilla

30 Mar 2014 00:18

Du ser så nöjd ut på hästryggen :) Härligt!

Och vilken supergod lunch ni hade gjort er, såg riktigt lockande ut :)

Kommentera

Publiceras ej