Idag har jag varit vaken mer än på länge!

Sovit 2 stunder har jag gjort. Men det går åt rätt håll iallafall.

På fm hängde jag lite tvätt och vek lite torr tvätt. Det torkade väldigt fort ute! Tur var det för tvättkorgen var fullpackad!

Tomas åkte och handlade och hämtade ett paket från Bonprix med lite nya t-shirtar och en klänning. Allt passade!

Sen klppte han gräset innan det började åska som tusan. Men regn kom bara lite grann.

Jag sov några timmar och då rensade han avloppet!

Sen var det kväll!

Idag har jag varit duktig och ätit ordentligt. Känner att jag behöver det för att orka! Har också druckit kaffe, vilket inte har smakat på hela veckan.

På fm när Tomas var och handlade roade jag mig med lite hundträning. De fick apportera torra spagetti! Det var för att det låg en på golvet som jag kom på det!

Allie var duktigast! Hon åt dem inte alls fast hon dreglade så de blev mjuka! De andra två åt efter en stund när spagettin blev lite mjuk! De älskar ju pasta!

Ja jag har lite konstiga ideér! Men all nyinlärning är ansträngande och tröttande för dem, det gäller bara att ha mycket fantasi.
  
 
 
Eftersom det är efter midnatt så fyller min sambo år idag! Inte ofta han ligger så här!
 

Kommentera

Publiceras ej