Denna veckan blev det helg igen efter några dagar!

Igår var det första maj!

I onsdags förmiddag var jag på lassarettet och gick igenom en massa innan operationen jag ska göra. Det tog ca 4 timmar med besök hos läkare, sjukgymnast, arbetsterapeut och sjuksköterska. Fick bra info, så nu känns det mycket bättre!

När jag kom hem var jag ute med hundarna och fixade utejobbet. Sen lite  mat till mig och sen vila/sova ett par timmar.

Tomas kom hem vid 18 tden med vår nya bil. Han var i Ungern på jobbresa söndag-onsdag och samåkte då med jobbarkompisar. Så han passade på att hämta bilen på hemvägen. En Audi från år 2011 är det. Jättefin, men jag är värdelös på bilar. Bara glad om de rullar!

Vi var trötta båda två, så vi halvsov i soffan hela kvällen.

Igår kom Karin efter jobbet. Jag städade kök, toan och hallen. Tvättade mattor och vinterkläder. Tog en timmes soffslummer medans Karin och Tomas var ute och red. Annars blev det lite utejobb som vanligt!

Idag ska vi åka och skrota min bil, men just nu lagar jag mat. Rotsakerna är i ugnen.

My är här så Karin och hon är ute och rider. 

Nu ska jag se om de kommit tillbaka så vi kan äta!



My för några år sedan!
 
 
 
 

2 kommentarer

Nilla

03 May 2014 01:29

Skönt när man får bra och lugnande information så att det känns bättre:)

Stina

04 May 2014 20:54

Skönt att det känns bra inför din op .

Ja, bilar ska bara rulla och dra min transport väl så är jag nöjd och vet det jag behöver veta ;)

Kommentera

Publiceras ej