Igår var det dags för min operation. Jag kom in redan kl 7 men fick inte åka till operationen förrän efter 13.30. Då var jag trött och hade huvudvärk. Men sen gick det undan! Jag vaknade upp pigg och glad och hade inget ont, då.

Sen framåt kvällen, natten fick jag ondare, var yr och hade svårt att kissa. Inget kul. Sen spydde jag.....
 
Imorse svimmade jag när de satte upp  mig för att kissa vid sängen. Så då fick jag tillbringa förmiddagen i sängen!

Efter frukosten piggnade jag till. Jag var ju hungrig efter att ha fastat sedan söndagkväll. Den lilla soppan jag fick igår kom ju upp igen!

På eftermiddagen fick jag 2 påsar blod, så yrseln försvann direkt.

Så sen har jag kunnat träna att gå både med rullator och kryckor, så imorgon får jag åka hem!

På eftermiddagen fick jag besök av Cattis och Sixten det var mysigt! Hon hade gjort Smoothies åt mig!

På kvällen kom mamma och Karin en sväng. Det var trevligt! Annars går ju tiden fort. Det är något hela tiden.

Jag har inte hunnit läsa en enda tidning eller bok! Men jag hinner ju hemma sen!

Nu är klockan 22.30 och det är nog dags att sova!

2 kommentarer

marianne

21 May 2014 08:39

Men oj!!!! Upp och springa redan andra dagen? Det känns fort....
Skönt att allt gått bra hitintills och att du mår så pass bra att du får åka hem. Men ta det lugnt nu när du kommer hem...inga "ska bara" lova det?!


sv: Nä den där Magnus har en räv bakom örat, han hade minsann öppnat halva grinden också när jag och Ava var och tränade

marianne

22 May 2014 08:40

Jag har ju hört att man inte får stanna så länge, men jag trodde höftoperation var mer komplicerad...

Kommentera

Publiceras ej