Jag avskyr en biverkning från morfinet! 

Hamnar i ett tillstånd mellan vaken och sovande och får vidriga drömmar.

Halv 2 vaknade jag efter en timmes sömn, då hade jag drömt en massa hemska saker. Någon bet mig genom täcket, jag blev jagad, det var mörkt, försökte komma undan och det värsta var att ett monsterbarn satt i min bil, bredvid mig och trampade ner min fot på gasen och styrde för att jag skulle köra av vägen.

Nu på morgonen hade jag liknande drömmar, så det är en lättnad att få gå upp!
 
Jag får dem inte varje dag. Det var värst i början och nu började det igen när jag skulle fasa ut tabletterna.
 
Nu har jag varit vaken och uppe en timme. Tomas kom ner nu så nu börjar dagen.
 
 
 

1 kommentarer

Nilla

01 Jun 2014 21:09

Usch vad otrevligt! Jag har tur, inga biverkningar alls av morfin. Däremot mår jag helknepigt av Oxinorm. Kan inte sova en blund och får klåda över hela kroppen :(

Kommentera

Publiceras ej