Nu blir det en kortversion!

Skitväder hela veckan och ingen ridning. Bara stalljobb, hundjobb och vanligt jobb!

Imorse slutade jag jobbet och åkte bara hem en snabbis. Sen till förskolan för mitt sista besök där. Fick ett jättefint omdömme av min handledare.
 
Sen åkte jag till Skänninge och tog en långlunch med Ewa. Väldigt trevligt och gott! Finaste grönsaksbuffén, där jag höll till. Sen fanns det soppa och 2 varmrätter + kaffe och kaka om man ville ha. Jag höll mig till nyttigheterna. För ikväll gjorde vi pizza. Mums!
 
På em var kusinerna My och Moa här och red ut med Karin. Lilla Moa flög av Beris, men det gick bra som tur var!

Jag mockade och tog fram hö som vanligt. Idag åkte vinterkläderna fram. Burr vad kallt det var. Någon + grad bara!

Jag vägde mig igår och trots att det är den veckan då man väger lite mer så ligger jag kvar på 52 kg! Blev förvånad!
Men jag kanske har hittat min grej. 

Imorgon ska jag jobba igen. Har så förbaskat ont i halsen och känner mig lite urken. Hoppas må lite bättre imorgonbitti!


Snart är det dags!

 



 

2 kommentarer

marianne

08 Nov 2014 11:41

Vissa veckor har helt enkelt för få timmar ;)

Bra där med vikten, att slarva några dagar verkar inte ha så stor betydelse, du har en bra balans över lag verkar det som :)

Brr....jag har tagit fram tjockare vantar och skor...vi har inte fått någon snö än men det är så rått.

Marianne

09 Nov 2014 18:48

Ava är trygg och har stort självförtroende, så det där diket är inte farligt alls....hon bara bestämmer sej och sen är hon nästan orubblig....vi badar ju i sjön och går genom stora vattenpölar, detta dike är inte djupt så det går hur bra som helst att gå genom det men som sagt som sagt....hon bestämmer sej...knasiga häst....

Kommentera

Publiceras ej