Igår åkte jag och tränade efter jobbet. Det var skönt! 
 
Det regnade hela dagen, så det blev en lång (blöt) promenad med hundarna och sen utejobb när vi kom hem.

På kvällen var jag och 5 tjejer först hos Cattis och åt sushi och sen var vi i Linköping och såg Ägd av Henrik Schyffert och Fredrik Lindström. Den var väldigt tänkvärd och bra!
 
Kom hem sent och förberedde lite inför dagens äventyr!

Jag och några i min terapihundsklass var  på ett Forum för terapihundar i Västerås. Det var helt underbart härligt att träffa så många som har samma inrikting!

Det jobbiga är bara att köra sjäv dit och hem i mörker och regn. Men nu är jag hemma och vi har ätit och sett idol. Hundmys med förstås!

 

2 kommentarer

marianne

15 Nov 2014 10:01

Vad du gör mycket roliga och spännande saker :)
Det är tröttsamt att köra långt i mörker och regnet gör det ännu värre....

Sv: visst är det så....så fort jag kliver ut genom dörren vet jag att Ava känner min sinnesstämning, hon lyfter alltid på huvudet och studerar mej, ofta kommer hon fram till tråden också, men inte alltid.
Det är bra att du påminner mej om vikten av att tänka på detta :) Tack

Stina

15 Nov 2014 16:26

Alltid lika aktiv !
Det här med terapihund är så intressant, det får du väldigt gärna skriva massor om =)

Kommentera

Publiceras ej