Igår jävlades allt! Men idag flöt det på!

Blev väckt av kelsjuka vovvar 7.30, det var lagom tid!

Först fodrade vi och sen gick jag en runda på en gång när vi ändå var ute. Det tar lite tid att torka 20 tassar och pudlarna har täcken på sig. Vilma som snart är 12 år är lite frusen.

Sen åt vi frukost och efter det fick småhundarna vara inne medans jag jobbade ute och släppte hästarna på nytt bete. Jösses vad glada de blev. De brallade och for, skulle haft kameran med mig!

Pudlarna fick komma ut en sväng, sen fikade vi eller jag åt lite lättlunch till kaffet.

Klockan 14 var det dop för lille Charlie. Mamma Camilla som förövrigt bakat allt på bilderna är kusin till mina barn. 
 
Det var en trevlig tillställning med mycket folk. Jag stannade ett par timmar innan jag åkte hem och jobbade klart ute.
 
Charlie och prästen!

 
 
 
 
 
 
Duktiga Camilla!
 
 
Karin kom och hämtade sina hundar och hjälpte till med det sista i stallet. Sen gick jag in och hon åkte hem.
 
Mio och jag myser i soffan och väntar på Tomas som varit på Island sedan i onsdags. Han har varit på gubbkurs och blivit drillad på lektioner.
 
Ska ta mig lite mer te!

1 kommentarer

marianne

24 Nov 2014 08:28

wow vilka konstverk :) jag har en kompis som gör så där fina tårtor, hon läser tårt-bloggar där hon hämtar idéer.

20 tassar att torka...hihi, står dom snällt och väntar på sin tur? Här springer alla djuren rakt in, det att torka är ju inte konsekvent eftersom Janne inte bryr sej så Leo lär sej inte vad som gäller.

Jo du...dessa dagar är Ava dyr ;)

Kommentera

Publiceras ej