Idag har jag hunnit med en hel del. Såna dagar gillar jag.

Bytt lakan och städat sovrummet, trädgårdsjobbat i över 3 timmar med avbrott för en marsvinsbegravning. My och Marie kom tillbaka med ett dåligt litet marsvin efter att de hade varit här och ridit. My red Birkir i paddocken och sen longerade de 3 hästar. Jonna red ut på Tindra och hon var nöjd efter, så kul!
 
 Jag har lagt gödsel och ny jord på alla land och på några buskar.  Kommer nog vara mör imorgon!
 
Tomas har gjort iordning ridbanan. Lagt på en massa grus, så nu ser den riktigt bra ut. Han har hämtat ensilage också.

Nu ikväll satt jag i fotbad, vilket jag har tänkt göra länge. Nu känns det sååå bra!

Pudlarna är kvar här för Karin jobbar måndag och tisdag. Alla hundar sitter här och myser med mig när jag bloggar och tittar på reprisen av  Vikings som jag missade i torsdags.
 
 
 
 

2 kommentarer

Nilla

19 Nov 2014 18:22

Åh vilket mysigt hus ni har!

marianne

20 Nov 2014 08:29

Man känner sej väldigt nöjd och skönt trött efter en dag man får så mycket gjort, men jag tycker du alltid hinner så mycket, alla dagar.


Vet du vad jag tänkte? Att det skulle vara kul att träffas igen :) Och i så fall ta någon dag då Nina är ledig också....vad säger du?

Kommentera

Publiceras ej