När Mio och jag åkte till stan för att träffa vår brukare så sken solen. Men som tur var tog jag på mig regnställ, för i stan regnade det!

När jag kom hem igen efter en dryg timma var det sol igen och varmt! Åt lite lunch och gick sen ut och promenerade med vovvarna och sen mockade jag och fyllde på vatten. Tänkte ta en ridtur så jag gick in med alla hundar utan Jim, som skulle följa med. Då började det regna, igen.

Tog på regnställ och började sanera Tindra. Vit häst, rullad i sand!

Då kom Cilla med sina barn. Cilla vill hjälpa till att rida någon av hästarna. Hon verkade sugen  på Disa. Får se vad hon tycker nästa vecka när hon kommer.

Sen red jag iallafall iväg och Jim var med och sprang bredvid. Det gick sådär med Tindra, men det är bara att kämpa på........


Stretchade hästen, fodrade och grejade lite istallet. Lät hundarna leta kattmat i gräset och sen tog vi en promenad igen.
 
Det blev inget städat idag heller! För efter dusch och mat landade jag i soffan och sitter där än!




 
 

1 kommentarer

marianne

11 Oct 2014 07:15

Det är inte så tacksamt att ha en vit häst...hehe

Kommentera

Publiceras ej