Igår var det busväder. Det regnade nästan hela dagen. Värsta vädret för hästarna med vinterpäls. De var frusna igårkväll.

Jag planterade några växter i ett par krukor. Och Nellie fick en fin gravdekoration som jag köpte i Hagebyhöga. Tände ett ljus där med, nu när det är så mörkt.
 
Skulle haft hundkurs på kvällen, men vi flyttade den.
Annars var jag inne, tränade lite med hundarna och läste lite på Manimalisrapporten 2009 som ska läsas till utbildningen.
 
Ja Karin och jag städade lite i stallet med innan hon åkte till jobbet. 
 
Pudlarna är här för hon jobbar idag med. 

Snart ska Mio och jag på terapiärende!

Arkivbild från okt -13  Moa på Nökkvi
 
 
 

1 kommentarer

marianne

08 Oct 2014 14:31

Det blir fint när man planterar om i krukorna och sätter höstens färger istället :) Jag kommer aldrig till skott och gör sånt...:(

Kommentera

Publiceras ej