Tommy Nilsson.......Han är bra ....Roligt att de gjorde en gammal favvolåt i resultatsshowen!

Igår regnade det som vanligt! På fm städade jag toan och tvättade några maskiner. Sen kom Karin och då blev det kaffe och pannkakor!

Sen var jag på förskolan på eftermiddagen. Efter det åkte jag till jobbet.

Åkte hem imorse. Hade faktiskt tänkt åka till gymmet och köpa ett kort och börja köra igen. Men de ville att jag skulle komma till förskolan med Mio igen, för de hade så få barn idag. Det gjorde jag gärna. Det är så roligt!

Nästa vecka åker jag till gymmet!

När vi hade varit på förskolan så tog vi en skogspromenad, hundarna och jag. Vi hittade lite svamp som lades på pizza ikväll. Allie hittade några. En del ställen var redan plockade  på men det luktar ju ändå! Några ruttna hittade hon också, dem kastade jag såklart iväg. Rätt som det var kom Mio, guldklimpen, med de ruttna. "Kolla matte, vad jag hittade!"

När hundarna och jag kom hem igen så mötte vi My, Moa, Karin och pudlarna! Vi tog lite mellis innan de skulle rida,

 
 
 
 
Sen gick tjejerna ut och red och jag åkte till affären.
 
När jag kom hem så gick jag ut till stallet. Mockade, fyllde på vatten och så tog vi en sväng med hundarna innan tjejerna skulle åka hem.
 
Sen var det dags för det tråkigaste jobbet. Städa! Fy sjutton vad det behövdes...... Men lite bättre blev det väl iallafall.
 
Nu har vi ätit kantarellpizza. Klockan är 23 och det är dags att gå ut och fodra.
 
Imorgon är det jobb igen.
 
 

1 kommentarer

marianne

11 Oct 2014 07:19

Jag följer inte Idol, glömmer jämt att det är och kommer ihåg när eftersnacket är..

men oh så söta hundarna är...Mio...hihi..kommer med de dåliga kantarellerna, jag kan tänka att han var stolt och tyckte han var duktig <3

sv: bilden är grinden mot skogen bakom stallet :)

Kommentera

Publiceras ej