Började jobba klockan 8. Innan dess gick jag en promenad i dimman. Det är ju älgjakt nu så jag höll mig p vägarna med reflexväst och reflexselar!
 
På fm åkte Mattias och jag hit och gick ut med hundarna en sväng och så drack vi fm kaffe.

När vi åkte tillbaka fick Mio följa med och ha lite praktik hos M. Jättebra! Kunde passa på och träna flera moment som vi behöver träna på!

Nu i kväll har vi ätit räkmackor, det är ju räkmackans dag!

Ska hänga lite tvätt nu, sen är det dags att fodra och rasta hundar:
 
 

2 kommentarer

marianne

15 Oct 2014 10:17

Räkmackans dag? Haha...du håller då reda på saker och ting, jag har aldrig ens hört talas om det...Den såg väldigt god ut, ser att du har avokado på, jag gillar det men blir alltid besviken när jag öppnar dom, så har slutat köpa, tyvärr.

sv: ja, det är som på hoppningen, man läggar av när man har ett hinder kvar och så river man det.
Brigade stannade nästan alltid när jag sa "bra" men till Ava säger jag "duktig, gå på" och driver....för det mesta, men sist blev jag så trött och uppgiven att jag förmodligen slappnade av och slutade rida.
det är förvånansvärt att folk förmänskligar sina djur så pass mycket som dom gör. "Jag fryser så hästen ska ha täcke" haha

Nilla

15 Oct 2014 21:11

Men åh, nu retade du allt mina smaklökar :) Så sugen jag blev på en räkmacka!

Kommentera

Publiceras ej