Började 8 på jobbet.
Innan dess gick jag en timme med hundarna. Jösses vad mörkt det var! Pannlampa på!

Idag åkte vi på utflykt och tittade när Karin och My red lektion hos Anna. Mattias var supernöjd!
 
 
My och Birkir
 
Karin och Freyja
 
En trött hund på ridbanan!



När vi kollat på ryttarna så åkte vi till vedugnsbageriet och fikade. Jag åt bröd, som jag nästan har slutat med nu. Fast det var gott så kände jag att jag klarar mig utan! 
 
 
 
 
 
 
 
 
Godaste bullarna jag har ätit! Fast idag tog vi en macka istället!
 
 
På kvällen hade vi styrelsemöte i Blå stjärnan, här hos oss. Jag hann dammsuga ett rum också! (Sanera menar jag!)
 
Nu är det snart natt!
 

2 kommentarer

marianne

04 Oct 2014 10:22

Det är nästan lika roligt att titta på lektion som att rida den :)

Men du...vilken rolig stol haha

Äter du inte bröd ens till frukost? Jag behöver en sillmacka på morgonen men det är mörkt rågbröd som gäller...

Nina

05 Oct 2014 10:47

Ja de där sockersnurrorna är "to die for".

Kommentera

Publiceras ej