Svinkallt var det imorse när jag åkte direkt till sjukgymnasten efter jobbet.
 
Så skönt det var när hon masserade rygg, axlar och tryckte på lite onda punkter.

Jonna och Karin var här, så vi tog långfika när jag kom, efter att ha handlat med.

Sen red de 2 hästar var medans jag tog hand om tvätt, skördade ute (det som inte frös inatt) och så gick jag promenad med vovvarna.

På kvällen hade jag hundkurs, det var så himla kallt! Men roligt, de har lärt sig så mycket!

Nu var vi ute och tog hem hästarna och gav dem lite hö. Idag kom de frivilligt! Sen täckte vi över björnbären, det är ju massor kvar som kan mogna om de inte fryser!

Nu är det snart midnatt, att det blir så varenda kväll. Måste ju duscha med......
 
Imorgon kommer de här små godingarna och ska vara några dagar.
 
 
 
 
 
 
 

2 kommentarer

marianne

24 Sep 2014 08:49

Nu är det höst på riktigt....brrr

Jag vet ju det där med att nonchalera det negativa och jag försöker tänka på att göra så också, men det är inte alltid jag lyckas...ibland blir jag så frustrerad :(
Jag ska titta på dina filmer senare idag, jag kanske kan lära mej det där med klicker på köpet :)
jag har en , men var har jag lagt den???? suck!

Härligt med sjukgymnasten, jag hade en så bra i Sthlm och efter honom är det ingen som duger åt mej...

marianne

25 Sep 2014 07:47

Sv: ja det är lite konstigt, jag har inte orkat med att göra det som behövs på hela sommaren, men nu när jag har så lite tid kvar på "ledigheten" sätter jag fart, jag vill hinna göra allt...knasigt

Kommentera

Publiceras ej