Efter frukosten hann jag springa ett varv med dammsugaren. Alla hundar fäller mängder nu!
 
Kl 10 kom två tjejer som hade bokat en ridtur. Både Karin och jag red med så de fick bra hjälp. Det gick jättebra! Vi hade en jättetrevlig tur. Toppenväder dessutom gör ju upplevelsen ännu bättre!
 
Jag red på Tindra. Hon gick bra, jag är ganska nöjd, förutom att jag själv är så dåligt musklad och har dålig kondis! Hon kräver lite mer än vad jag orkar. 
 
När vi hade fikat så red Karin och jag Birkir och Nökkvi. Birkir och Tindra är totalt olika att rida. Jag vet inte vem av dem jag ska ta med på kursen  på söndag/måndag.

När vi kom tillbaka efter ridningen så åkte Karin till jobbet. Vi åt lite sen åkte jag till affären och storhandlade.
 
Hade allt stalljobb kvar när jag kom hem. Men vi tog lite kaffe innan vi satte fart!
 
Tomas och jag hjälptes åt, men vi var inte klara förrän 21. Så det blev sen middag!
 
Sen såg vi lite på tv och jag har även förberett min valpkurs som börjar imorgon!
 
 

1 kommentarer

Marianne

04 Apr 2015 08:38

Låter som en härlig dag...
Är det Tindra som du rider i första hand? Om hon kräver mer kanske det är bra att ta med henne på kursen så kanske du får bra tips?
Hur som helst ska det bli roligt att höra om kursen sen :)

Kommentera

Publiceras ej