Nehej, nu var det slut på det fina vädret. 
 
Igår småregnade det lite till och från hela dagen. Gjorde det vanliga i stallet och promenader med hundarna. På kvällen hade jag vardagslydnadskurs med 4 hundar. Några var sjuka. 
 
Inte så kul väder, men vi höll oss i skogen och körde lite aktivering. De var jätteduktiga.
 
Kl 21 åkte jag till jobbet. Tog med pudlarna så Karin kunde möta upp och hämta dem.Det blev ett kort pass eftersom jag slutade imorse igen!


Idag när jag kom hem tog vi en lång promenad på 1,5 timme, hundarna och jag. Sen var det kaffedags och lite datorkoll!
 
Städade köket. Tvättade mattan, dammsög och torkade golvet. Städade kyl och frys och frostade av. 
 
Sen kom Karin. Vi åt lunch och sen gick vi ut och jobbade, i regnet. Promenerade en sväng i skogen med.
 
Sen blev det ett snabbt mellis innan vi åkte till Linköping på möte. Innan dess handlade vi på citygross också.
 
Kom hem vid 21, det vräkte ner regn. Och ute ligger Tomas och byter däck på min bil.......

När vi packat in varorna och gett hundarna mat så  åt vi kvällsmat och tittade på Sveriges yngsta mästerkock.De är ju för goá!
 

1 kommentarer

marianne

18 Apr 2015 08:39

Ja vilket skitväder det blev, men du ser det ut att vända igen...sooool idag :)

Vi tittar med på yngsta mästerkocken....man häpnar över hur duktiga dom är.

Tvättar du mattan i maskin?
Jag har en sån där som man kopplar till dammsugaren, men tycker det är så krångligt, Jag vill att Janne ska hjälpa mej, men som du nog förstått så är han inte så pigg på något hushållsgöra :(

Kommentera

Publiceras ej